Paddling och vandring


En liten bild som togs för några veckor sedan.. då jag var något brunare än vad jag är nu...

Hej på er! Har varit på Öland i helgen och haft det gutt i solen. Var nog den sista sommarvärmen som kom fram lite där igår. Kändes som mitten på juli.
Imorgon ska jag och hela min klass ut på vandring/ paddling. Så här är det fullt upp, jag packar och packar och packar lite till och måste snart hoppa in i duschen, är lite lagom svettig efter träningen.
Vi kommer alltså att vadnra ca: 2 mil imorgon och sedan sova i militärtält någonstans inne i Småland och sedan dagen därpå ska vi paddla några mil. Kommer nog vara lagom trött på tisdag. Ni får ha det så bra, så hörs vi då!
Hilda | |
#1 - - mORMOR:

JA NU SKA DU UT I BUSCHEN OCH IDKA FILUFTSLIV. DE BLIR VÄL HÄRLIGT PÅ KORRÖ.

kRAM

Upp