I hate sundays...

               
             
Ibland hade det inte suttit fel att vara katt..

Sitter här och har lite söndagsångest som alltid på söndagar
. Måndag imorgon, vilket betyder skola. Det här lovet gick hur fort som hellst, för fort tyvärr. Men har gjort en del roliga saker ändå. Nu väntas 8 veckor med plugg och slit sedan blir det påsklov och därefter väntas sommarlov. Jag tror jag överlever, hoppas det i alla fall.
| |
#1 - - elin [fotoblogg] ♥:

fin blogg :)

#2 - - Robert Cayden (Caydens.blogg.se):

SVAR: Hej på dig! :) Ursäkta om du inte vill ha en sån här kommentar.. Men just nu har jag en jättebra tävling på min blogg där du kan vinna en tandblekning från simplesmile, ett utav Sveriges bästa! Allt du behöver göra är i princip att kommentera! Kika gärna in och missa inte det. :D



http://caydens.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-en-tandblekning.html

#3 - - Ida:

Haha, jag brukar faktiskt tänka likadant ibland "vad skönt det skulle vara att vara katt och bara glida omkring och ta den lugnt", särskilt när jag ska upp tidigt och min lilla misse borrar ner nosen ännu djupare ner i det varma duntäcket :P

Upp