21:12

Bild från älskade öland
 
Min blogg.se- app vill verkligen inte sammarbeta med mig vilket är jättetråkigt, för då hade jag bloggat betydligt mer eftersom att det är så smidigt med iphonen. Men what to do? 
Jaha, vad har hänt idag då? Sov ut ordentligt då det blev rätt sent i säng i går kväll, duschade och gjorde mig i ordning för jobb. Blev bara jobb i ca 1,5 h pga av att det blev sämre väder, mina arbetstider beror lite på vädret eftersom jag jobbar i en glasskisok, vilket jag har mina åsikter om kan jag säga, men så är det. Jobbade med Maja den stunden men sedan tog vi bussen hem till mig och slappade lite. Håller nu på att packa lite för i morgon styr jag och familjen kosan mot valdermarsvik. Min lillebror ska på cup så vi ska vara åskådare, men det kan nog bli kul! Vi har i alla fall hyrt ett helt hus nära vattnet , så hoppas på fint väder! Ska fortsätta lite med att packa nu, vi hörs om några dagar! Puss
 
-H
| |
Upp