Påskmiddag

           
           
 
Hej på er! 
Var jättetrevligt hemma hos farmor och farfar. Blev inget påskbord men blev ändå supergod mat, som alltid. Min enda kusin var där också, träffar inte henne så ofta då dom bor i Söderköping. Så det var kul, fick vara lite "lektant". Vi lekte bla kurragömma, pusslade och dekorerade påskkakan och hoppade lite, haha. Inte ofta man får leka så det var ändå lite kul. Nu är jag så mätt att jag inte vet vad jag ska ta vägen, har ätit alldeles för mycket de senaste dagarna, speciellt alldeles för mycket godis hehe. Men det är ju bara påsk en gång om året så det får väl vara okej. Nu ska jag nog bara ta det lite lungt och gå och lägga mig hyffsat tidigt eftersom vi åker vid klockan åtta härifrån i mån bitti. Juste, fick en perfekt påskpresent av farmor också, var ett kuvert med pund i till London, så gulligt! Men vi hörs! 
Bilder/Collage | |
Upp