Frågor och svar

Vart kommer halsbandet och blusen ifrån ??? asfint

-Halsbandet är från Ginatricot och blusen är från en butik som heter Chelsea

 

Hej! Jag ska till London om ca 2 veckor och jag undrar bara vart du köpte din gant tröja? På vilken affär alltså! Och är priserna billigare i London när man ska köpa tex. gant? 

-Jag  köpte den i en Gantbutik på Oxford Street. Ja, det är något billigare i London. 

 

Vet du förresten ifall de har vs bikinis inne i affären? Eller har de endast pink bikinis? Lite mycket frågor men är otroligt tacksam för svar! Kram :)

-När jag var i London så hade dom inte så jättemånga bikinis utan det var från pink men det kanske har kommit in nu :) 

 

Vart kommer shortsen ifrån och hur mycket kostade dom?

-Shortsen är från H&M och kostade endast 99 kr, kap! 

 

Sprang du Göteborgsvarvet? :) 

-Haha, nej det gjorde jag verkligen inte. Det var min pappa som sprang det. :)

Q/A | |
Upp