mors dag

Tulpaneer, jag och min bror och så fina mammi!
 
Hej på er! 
Idag har vi varit på Ronneby brunn och ätit för att fira mamma och mormor på mors dag. Var supermysigt! Efter vi hade ätit så gick vi lite i "parken" som finns där. Är väldigt fint men tyvärr så regnade det så det var inte så jätteroligt att vara ute. Efter det så åkte vi hem till mormor och Christer för att fika lite gott, var så länge sen vi var där så det var kul. 
Nu har jag precis duschat efter att ha varit ute på en 5 km jogginrunda. Kände att jag behövde det efter dagens fika, haha. Har även bokat in lite pass inför kommande vecka, träning gör mig så glad! 
Nu blir det nog film med familjen. Hoppas mig kära mamma haft en bra dag, älskar henne så! 
Bilder/Collage | |
#1 - - Mamsen:

Och jag älskar dig världens bästa dotter! Tack, för den fina uppvaktningen. Puss!

#2 - - Emelie:

Mysigt ju! =)

Upp