bra helg!

               
                
                
 
Hej på er!
Går långt mellan varje gång jag bloggar men tycker mest det är kul när jag gjort något särskillt eller när jag bara känner för det. Så det får helt enkelt bli lite då och då :) 
Har haft en superbra helg verkligen! Den började med förfest hemma hos Hannah där ungefär hälften av tjejerna i klassen var med, synd att inte alla kunde! Det var i alla fall jättekul, lite senare drog vi vidare till John där killarna var. Var jättekul där också som alltid på våra klassfester! Tog bussen hem runt halv 2 och sen innan jag åkte hem så åkte jag till en person och var där i någon timme, bra avslut på en bra kväll! 
I går så åkte jag, Hannah och Sanna hem till Julia där vi lagade tre-rätters och spelade spel och skrattade en massa. Riktigt härlig kväll med så god mat! 
Idag har jag inte gjort sådär jättemycket. Var ute på en pw och gjorde lite mag och rumpövningar hemma. Var även en sväng i skogen med mamma och letade svamp, hittade faktiskt en del. 
Känns så konstigt att inte ha något plugg till denna veckan men sååå skönt efter alla jobbiga veckor vi haft. Just nu sitter jag och gör franska manikyr och senare blir det lussebullsbak och solsidan. 
Ska nog sluta skriva nu, ha det så bra! :) 
 
 
 
Bilder/Collage | |
Upp