tre rätters

 
Hej på er!
Känns som det var vääldigt länge sen så ville bara kika in. 
Har ju hänt en del sen sist men kan berätta vad jag gjort de senaste dygnet i alla fall. I går var det ju fredag och den var såå efterlängtad. v.45 och v.46 har varit hemska när det gäller skolarbeten så bara längtade tills de skulle va över, och till slut så var det ju det, haha så skön känsla! 
Igårkväll träffade jag min fina och saknade Avina, alltid lika roligt varje gång! Vi var hemma hos mig, pratade en massa och såg på idol bla. Idag på förmiddagen så åkte jag in till stan för att catcha up med Hanna, vilket var alldeles för länge sen, så det var på tiden. Vi kikade i affärer och tog en fika. Var jättemysigt att träffa henne igen.
Nu ikväll har jag hjälpt till mamma lite med maten, blev tre rätters idag. Var så himla gott. Först en jättegod soppa på jordärtskocka och potatis, sen lammfärsbiffar med jordärtskocka och potatisklyftor med sallad och till sist pannacotta med mango. Mätt och belåten efter det. Sen senare på kvällen åkte jag hem till Sanna lite spontant och såg på Gossip girl och snackade en massa. Haft en så mysig helg hittills och förhoppningsvis fortsätter den lika bra i morgon. Nu har jag skrivit alldeles för mycket så ska sova nu, kram! 
Ätbart | |
Upp