espresso house ++

               
Min fina och så på fikan, ljuset blir alltid såå gult och trist inne på EH.. 
 
Hej på er! 
Lovet börjar lida mot sitt slut, så tråkigt! Har gått så himla fort, som alltid. Igår efter körlektionen var jag och lunchade med mamma, indiskt blev det och lika gott som vanligt! Hade en riktig slapparkväll hemma vilket var mysigt. 
Idag så tog jag bussen in till stan med Avina som jag inte träffat på alldeles för länge, som vanligt. Vi gick i alla fall och satte oss på EH och tog en gofika och pratade igen en massa, planerade även lite för en superrolig sak i sommar! Efter det gick vi och kikade lite i affärerna och sedan skildes vi åt. Ikväll ska jag på 20årsfest med Julia så ska väl så småning om börja göra mig lite i ordning. Hoppas ni får en fortsatt bra lördag! 
Min vardag | |
Upp