excited

               
 
Vilkeen underbar kväll jag hade igår! Fina Elin mötte mig på centralen, vi gick hem till henne och myste lite innan vi började laga hemmagjord pizza, såå gott blev det! Hela kvällen pratade vi nonstop, sånt är så härligt! Var så himla kul att catcha upp lite och på vägen till bussen så gick vi en mysig kvällspromenad. En bättre kväll helt enkelt! På bussen fick jag mig några skratt då bussen la av och fick stanna till då och då och gick som snabbast typ 10 km/per timme. Tog alltså 40 min att komma hem istället för 20, men det var en upplevelse i sig det, haha! 
Idag är en spännande dag! Mina vänner har lurat upp mig tidigt denna lördagsmorgon. När jag fyllde år fick jag en överraskning av dom så nu är dagen här. Har ingen aning alls om vad vi ska göra utan vet bara att jag ska vara borta hela dagen, detta ska bli så spännande!! 
Min vardag | |
Upp