gårdagen

               
               
                
 
Vilken toppendag jag hade igår alltså! Jag hade ju ingen aning om vad Sanna, Julia och Hannah hittat på. Helt plötsligt satt vi på ett tåg där destinationen var Växjö! Vädret var underbart så det var jättemysigt att strosa runt där med mina fina vänner! Blev en hel del shopping, indisk god mat och sedan lite häng nere vid vattnet innan tåget skulle gå hem igen. När vi kom tillbaka till Kalmar åkte vi hem till Sanna där vi spelade spel, drack lite vin, skrattade, pratade och åt en huuur god middag som helst med grekiska grillspett, sötpotatis och grekisk sallad och sen en supergod efterrätt! Det märks att dom känner mig och vet vad jag gillar, haha. Alltså mina vänner är verkligen för gulliga, tänk att de fixat en hel dag bara för mig! Hade en så bra dag och är verkligen så tacksam för allt! 
 
 
 
Bilder/Collage | |
Upp