Utgång och brunch

 
Hej där! Igår när jag slutat jobba gjorde jag mig i ordning och mötte upp Hanna N i parken för att dricka lite. Vi åkte sedan vidare mot Fulham där vi mötte upp Hanna A. Vi gick till baren The Elk och gick sedan vidare till The Slug där vi haft jättekul förut men musiken igår var verkligen inget att hänga i julgranen tyvärr. Så vi var där ett tag och gick sedan tillbaka till baren som visade sig stänga precis när vi kom dit. Vi träffade dock på ett gäng killar där så vi hamnade på efterfest i ett såå fint hus! De var fem killar som delade på det. Lyxigt! 
 
Efter alldeles för lite sömn mötte jag upp Hanna N för brunch (Här i London ligger man inte inne bara för man är trött, haha). Vi gick till det stället vi firade hennes födelsedag på och testade något som heter hash browns, helt okej gott! 
 
Vi gick sedan in till Notting Hill, strosade runt och satte oss under ett träd och satt och pratade ett par timmar innan vi gick hem till Hanna en stund. Nu är jag hemma och har babysit ikväll. Ska faktiskt bli ganska skönt för då blir det tidigt i säng! 
 
Livet som au pair | |
Upp