Wednesday

 
Hej där! Veckan rullar på så himla fort och imån är det redan torsdag?! Under dagarna som gått har jag tränat och träffat Hannorna och där i mellan jobb såklart.
 
Igårkväll var det sista gången jag träffade Hanna N här, i alla fall för nu. Hennes bror är på besök och på lördag flyttar hennes värdfamilj till landet. Fy, var inte alls kul att säga hejdå. Man ses liksom i princip varje dag och sen vet man inte när man ses nästa gång.. Men, jag är så tacksam för den tiden vi haft här tillsammans här, du fina människa. Kristianstad är inte allt för långt bort från Kalmar trots allt. Så vi ses såklart någon gång igen! 
 
Idag har jag träffat Molly eftersom det är onsdag och detta är den näst sista onsdagen vi har tillsammans. Inte kul att veta det heller.. nu går vi verkligen mot ett slut här (eller jag gör, Molly ska stanna). Vi kollade lite i butiker och köpte med oss lunch från Pret i en park. Mysigt som alltid! 
 
Vädret blev så himla härligt nu ikväll efter en regnig dag igår och mulet/sol under dagen så ska ut och träffa Hanna A en stund senare! 
 
Livet som au pair | |
Upp