SAID

 
Hade fått tips av mamma på ställe som familjen var på när de var här på besök och jag behövde jobba. Så idag gick Molly och jag dit för att testa det, SAID heter det och ligger i Soho. Det här är alltså ett drömställe om man som jag, älskar choklad. Cafét är fullt av choklad o massa olika chokladkreaktioner finns på menyn. Jag beställde in som en liten minikopp i choklad fylld med chokladkräm och drack det förmodligen godaste svarta kaffet på länge. Kolla bara mollys latte med massa choklad på kanten! 
 
Efteråt gick vi och försökte hitta ett ställe med sol. Är ju helt underbart väder här idag! Efter att vi gick en liten bit hittade vi som liten matmarknad och jag såg en kyckling och hallomisallad som jag bara var tvungen att ha till lunch. Man fick välja på olika sallader till som bönröra och något med  couscous. Var magiskt gott! Köpte med det och satte oss i en park och bara njöt av solen! 
 
En lugn eftermiddag med bara matlagning väntas då G ska hem till en kompis efter skolan och sedan har de fotbollsträning.
Bilder/Collage | |
Upp