@SKYGARDEN

 
 Okej, blev en väldans massa bilder men kunde inte välja ut. Idag blev äntligen min födelsedagspresent från Josefina och Hanna av. De gav mig en fika uppe i Skygarden i present och för att åka upp där måste man boka flera veckor i förväg. Så himla påhittigt! Var superfint där uppe på 32:e våningen. Massa växter över allt, fin utsikt och trevliga caféer. Fick beslutsångest när jag skulle välja bakverk men blev en jättegod cheescake. Tack snälla för denna upplevelsen! 
 
I eftermiddag så träffade jag min kära pappa! Han har varit i Gloucester i veckan för jobb och hade några timmar över i London idag innan hans plan skulle gå, så han kom ut hit till Queens Park. Jag bjöd på fika och vi pratade en massa och sedan tog vi en promenad innan det var dags att säga hejdå, tyvärr. Blev inte så länge då han hade tid och passa och jag skulle hämta G men det var så himla mysigt! Vi ses igen om cirka en månad <3
 
Livet som au pair | |
Upp