1 juni

 
Heeelt otroligt att det är 1 juni idag? Har snart bott här i 5
månader. Tiden bara springer förbi! Hur som helst har jag jobbat heldag idag och vädret har varit helt underbart! Vid 10 gick jag och G till parken och mötte hans kompis där. De lekte en massa och efter en stund kom Hanna A och hennes värdbarn dit. Vi gick sedan hem och jag fixade i ordning lite lätt lunch som vi åt i trädgården. Sedan har dagen bara rullat på. En till kompis kom över och vi gick till lekplatsen och köpte glass. Fullt upp med andra ord, men ändå mysigt! 
 
Nu ligger jag hemma hos Hanna A i hennes soffa och håller henne sällskap när hon babysitter. Vi hade egentligen planer på att åka till Clapham och träffa ett gäng men hon fick oväntad babysit och jag fick migrän, så blev en lugn kväll. I morgon jobbar jag bara morgon sen åker familjen iväg över helgen!
 
Livet som au pair | |
Upp