MAHIKI

 
Igårkväll mötte jag upp Hanna N och hennes kompis Ellen som är här och hälsar på. Vi gick till omtalade Mahiki. Har hört att det ska vara supergoda och fina drinkar där, skön stämning och bra musik. Det var det verkligen. Wow, vilket ställe! Kolla bara drinkarna! Hanna och Ellen var inte sugna på utgång då de hade massa saker planerade att göra idag vilket jag förstår men jag hade gärna stannat där och dansat av mig men det får bli en annan gång! Hit bara måste jag tillbaka. 
 
Igår på bussen hem fick jag sms av Hanna A att det skett ännu en attack här i London. Blir så sur, så arg och så ledsen. Nu får det vara nog. Andra gången här på fem månader nu. Lämna London ifred och lämna resten av världen ifred också. Peace ❤
Livet som au pair | |
#1 - - johanna:

drinkarna ser goda ut!

Upp