SWEDISH MEATBALLS

 
Hej där! Dagarna bara rullar på. Har under veckan hunnit bli sjuk vilket varit lite segt då det har varit världens värmebölja här. Alltså om jag säger såhär, det har knappt gått att vara ute på grund av så varmt. Igår uppmätte temperatuemätaren 33 grader. Detta är tydligen det varmaste juni sen 70talet här i London om jag förstått det rätt. Värme är underbart men inte i en storstad där det inte går att bada och helst inte när man är sjuk, haha. Idag har det i alla fall varit lite svalare vilket är skönt! 
 
Om vi ska ta dagarna som gått lite snabbt. I tisdags åkte jag och Hanna N till IKEA för att handla lite midsommarmat, så taggad på midsommarfirande här i London. Kommer ju bli annorlunda, men kul. Vi ska fira två dagar i rad! 
 
Igår, onsdag, så träffade jag givetvis Molly och vi möttes upp i ett varmt Hyde Park för solande och avslutade med en liten picknick vilket var jättemysigt!
 
Idag har jag hängt med Hanna A. Vi blev så sugna på köttbullar så det köpte vi till lunch och så hade vi lite av mogondagens potatissallad till. Vi gjorde en hemmagjord potatissallad som blev så god! Sedan gick vi en prommis med Bean och nu är det jobbdags några timmar framöver, har även babysit ikväll. 
 
Livet som au pair | |
Upp