SWEDISH NATIONAL DAY

Regnet bara öser ner idag! Regnjackan fick åka fram i morse när jag skulle gå med G till skolan. Jag hoppas det blir lite uppehåll snart så jag kan gå och handla lite nödvändigheter i affären. 
 
Blev alltså ingen pw idag då det inte var så lockande att gå ut mer än vad som behövs så hittade ett tabatapass på nätet som jag körde här hemma, jäklar var svetten rann. Bra där! Gjorde mig sen en smarrig frukost, ganska så somrig. Nu har jag sökt lite jobb och ska läsa min braiga bok, After heter den, läs den! 
 
Ser ut som att Sverige verkar ha en härlig sommardag lagom passande till nationaldagen. Kan erkänna att jag gärna hade varit med familjen hos mormor och Christer på landet just nu... Finns det något mysigare än att bara umgås med sin familj? Jag är glad att jag ska hem om en vecka för några dagar, ska bli så härliga att krama om alla. 
 
 
Livet som au pair | |
#1 - - Anonym:

Sötaste Hilda . Vi hade verkligen velat haft dej här i dag . Men nu blev det inte så i dag men vi ser fram emot att få krama dej nästa vecka . ❤️ Kram från mormor ❤️

Upp