THIS WEEKEND

Igår lördag hängde jag med Molly och Hanna N i Chelsea. Vi köpte mat på en matmarknad och jag köpte den omtalade "blomglassen". Den var verkligen jättegod! Hur söt? 
Igårkväll gick Hanna N och jag ut och åt I Shoreditch! Tanken var att gå till ett coolt ställe som heter Boxpark men det var tyvärr stängt pga renovering tyvärr så vi hittade ett thaiställe istället, pad thai och en chang var inte helt fel det heller. Efteråt gick vi vidare till Magic Roundabout som är en riktigt häftig bar i en rondell både inom och utomhus. Blev en riktigt bra kväll! 
Idag gick jag upp ganska tidigt då jag och Hanna N bestämt oss för att äta hotellfrukost på Hilton Hotel. Efter några omgångar mat, X koppar kaffe och massa prat gick vi därifrån väldigt nöjda och mätta. Vi gick in mot Oxford Street, kikade lite där och gick sedan till Embankment för att möta Karolina. Vi gick längst Themsen bort mot St James Park dit även Emma, Nathalie och Ellen kom så vi satt och hängde i solen där i flera timmar, så himla mysigt! 
Livet som au pair | |
#1 - - Anonym:

Wov vilken glass 👍🏻Kram från mormor

#2 - - Anonym:

Finaste Hilda 💕

#3 - - Anonym:

Finaste Hilda 💕

#4 - - Anonym:

Finaste Hilda 💕

Upp