Lazy...

Asså jag blir så irriterad på att det ska gå så länge mellan varje blogginlägg. Hur svårt får det vara liksom? Jag måste bli bättre. Kommer väl antagligen säga samma sak om 4 veckor igen...

Aja, nu är jag här och skriver i alla fall. Klockan är snart halv 6 och jag borde ta tag i mitt liv, dvs packa, städa rummet och plugga. Imorgon åker nämligen jag och min kära vän till Stockholm för att ha det allmänt bra och bara mysa runt.
Shoppade gjorde vi förra veckan då vi var lediga torsdag och fredag och bla tog en tripp till Växjö, så blir nog inte så mycket med det. På torsdagen så hade vi i alla fall en urmysig dag vid slottet och hamnen och solade, köpte med oss mat och glass och njöt av värmen.

Tyvärr så har det blivit lite kallare nu och har hört talas om snö, hoppas verkligen inte att det stämmer.
Juste, igår färgade jag mig blond igen, känns sådär faktiskt. Saknar det bruna nu, men saknade även det blonda när jag var brun så kanske ändrar mig. Oj, blev lite långt men nu vet ni lite i alla fall. 

             
             
             
             Bilder tagna med Iphone

Bilder/Collage | |
Upp