Wednesday

Amen nej, jag orkar inte! Haha, hade precis skrivit ett superlångt inlägg som bara försvann. Skit också! Får väl skriva om lite då.

Hade min längsta dag idag, men kommer inte ha det i fortsättningen för det hade blivit något fel i schemat så ska ha individuellt val på tisdagar och fredagar istället. Det gör att jag får sovmorgon på måndagar, sluta tidigare på onsdagar men dock får jag gå lite senare på fredagar men det får funka helt enkelt. Är så himla nöjd med mitt individuella val hittills. För er som inte vet har jag valt Global profil. Är lite svårt att förklara vad det innebär då jag inte vet så jättemycket om vad det är än och vad vi ska göra och så men det handlar i alla fall om etnicitet och kulturmöten och om andra kulturer och så. Kanske inte låter så kul men verkar jätteintressant och roligt. + att vi får göra ett utbyte till Afrika i trean, huuur häftigt? 

Idag på håltimmen så gick i alla fall jag och köpte glass med tjejerna och satt i solen och njöt. Det gäller ju att passa på nu när det fortfarande är såå varmt och skönt ute. Nu ska jag nog sluta babbla och ge mig ut på en härlig PW i det fina vädret. Kramis! 

Min vardag | |
Upp