walk and horses

                
                
Hej på er!
Sitter just nu nyduschad i min nybäddade säng och käkar en supergod fruktsallad. Har spenderat förmiddagen och kvällen med min fina vän Hannah. I morse så åkte vi till modehuset och gick där några timmar, hittade lite smått och gott. Sen var jag tvungen att åka hem för att jag skulle jobba men så blev det inget med det så har tagit det mest lungt hela dagen och bokade in mig på två pass på gymmet. Sen när jag var påväg dit får jag ett sms av Hannah att dom passen inte finns idag, då har jag självklart trott att det var torsdag och bokat mig på de passen när det bara är onsdag. Haha, snacka om virrig. Gav mig ut på en pw istället men då började det ösregna så var bara att ge sig hem igen. Men sen ikväll kom jag till slut ut på en pw med Hannah istället. Massa prat och skratt blev det, supermysigt. Nu ska jag snart sova för i morgon ska jag upp och jobba tidigt. Ha det bra! 
Min vardag | |
Upp