Pancake Day

 
I Sverige är det fettisdagen men här i England firar vi Pancake day! Jag och Hanna gick hem till Josefina tidigare idag och gjorde pannkakor. Var riktigt gott med hemmagjorda tunna pannkakor tillsammans med sylt och grädde. Hörde det ryktades om att de ville ha pannkakor till "pudding" här hemma ikväll så kanske får äta det igen. De använder alltså ordet pudding som efterrätt. 
 
Igår var jag riktigt krasslig och fick sluta jobba tidigare. Min värdmamma var så söt och sa att jag skulle gå och lägga mig och kolla film vilket jag också gjorde. Idag känns det som tur är lite bättre! Hoppas det går åt rätt håll. Har köpt mango tills ikväll då jag har babysit, tänkte äta det och kolla på Parneviks när jag lagt G. Låter som en bra kombo, eller hur? 
Livet som au pair | |
#1 - - Hanna:

Åh mango och parneviks <3333

Upp