Drinkar & Bean

 
Hej där! Igårkväll mötte jag som sagt upp Hanna och Carro för drinkar. Vi hamnade på All Bar One vid Leicester Square. Blev en så fin kväll så var så himla mysigt att sitta där flera timmar och prata. Blev även ett hejdå till Carro då vi ej kommer ses mer här.. Är så många som man träffat med här som jag känner att jag inte riktigt kommer hinna säga hejdå till tråkigt nog. Så konstigt det där, man ses några gånger och sen kanske man aldrig ses mer igen? 
 
Idag är det i alla fall näst sista dagen som au pair. Jag kan inte förstå vart tiden tagit vägen? Var och gymmande på morgonen och efter lunch mötte jag upp Hanna och Bean för en sista promenad då Hanna åker hem imån.. Kommer sakna Bean, han är så söt och fin hund <3 Hanna träffar jag som tur är ikväll och imån också! Fyyy, detta är slutet. Har nog inte riktigt insett det.. 
 
Har i alla fall en skön eftermiddag då jag inte behövde hämta och ta G och hans kompis till klättringen, för det gör hans kompis mamma så blir bara matlagning för mig idag! 
 
Livet som au pair | |
Upp