Sista dagen i London

 
Hej där! Var några dagar sedan sist, har haft mysiga dagar med mamma i London! Vi har bland annat varit uppe i Sky Garden, strosat i Covent Garden, gått PW till Notting Hill och därifrån gick vi längst långsidan av Hyde Park och mot Oxford Street och vi åt en supergod pastalunch den dagen. Annars har vi också varit en sväng på National Gallery som mamma gärna ville kolla på och så har vi haft mysiga kvällar hemma i huset. Det var lite av allt. Vi har strosat runt väldigt mycket och bara tagit allt som det kommer vilket varit väldigt skönt. 
 
I eftermiddags var det dags för mig att säga hejdå till huset och till Queens Park. Känns så himla lustigt att jag inte ska komma tillbaka dit mer men jag är så otroligt nöjd med tiden här. 
 
Nu är det dags för mig och mamma att ha en veckas roadtrip här i England! Mamma kör och jag agerar kartläsare. Ska bli såå mysigt. Vi begav oss iväg runt 7tiden ikväll och har nu hunnit till Kingsclere som ligger sydväst om London. Inatt bor vi en liten söt by och på bilden ser ni stället vi bor på (ser dock mycket finare ut i irl). Så typiskt engelskt här. Vi verkar ha fått rummet precis ovanför puben, hör en massa musik men det är bara trevligt. Ska snart sova för imorgon väntas frukost 07:30. Ska bli kul och se vad det kommer vara för frukost. Nu säger jag godnatt! :) 
 
Livet som au pair | |
Upp