Tiden går fort när man har kul

 
Dagarna hemma i Kalmar har varit helt fantastiska! Sommar i Kalmar är verkligen inte så tokig. Arvids studentdag var så himla rolig från morgon till kväll. Studentskivan var så lyckad med massa släkt, familjevänner, mina vänner och Arvids alla vänner. Kom och gick massa folk hela tiden vilket var så kul! Alla verkade vara på bra humör trots regnet och Arvid verkade jättenöjd. Tänk att min lillebror tagit studenten nu, helt galet. Stort grattis igen bästa du! 
 
Jag har även hunnit med att träffa vänner, grilla på balkongen, gå ut och dansa, äta en massa glass, strosa runt på stan och igår tog jag premiärdoppet med mamma innan vi cyklade och köpte sushi och åt i Slottsparken. Var så skönt med ett dopp! Det jag kommer sakna mest i sommar. Idag är det liksom 32 grader här med finns ingenstans att bada, man vet knappt vart man ska ta vägen. 
 
Har varit ganska dålig på att fota men har så många fina minnen från långhelgen hemma i huvudet som jag kommer minnas. Var såå roligt att komma hem och träffa alla och göra massa små mysiga saker. 
 
Nu är det tillbaka till verkligheten i London som gäller och det är ju inte helt fel det heller!
 
Livet som au pair | |
Upp