En väldigt bra helg

I lördags åkte Hanna A och jag till Richmond och hängde där hela dagen. Köpte med oss lunch och åt brevid Themsen. Vädret och sällskapet var super! 
På kvällen möttes vi sedan upp igen för lite middag i parken. Är verkligen så himla härligt nu när det är varmare att bara köpa med sig mat och sätta sig i en park. Plånboken blir glad också! Efter middagen åkte vi vidare mot Kensington Highstreet och mötte upp Julia och Molly, vilket bara blev en snabbis då planerna ändrades lite i sista sekund. Hanna och jag hamnade på en mexikansk bar i Chelsea med supergoda mojitos! 
Igår morse tog jag och Hanna A en pw in till Notting Hill. Målet var att gå till Fabrique och köpa svenskt kaffe och deras goda bullar. Så vi köpte med oss det, dom har verkligen de bästa kanelbullarna där! Vi gick sedan vidare mot Holland Park. Är så himla mysigt där! Efter ett tag där gick vi runt i Notting Hill och sedan vandrade vi hemåt. Blev en lång promenad igår men det var så varmt och skönt ute så var bara så härligt! 
På kvällen var det äntligen dags för Sushi Samba som jag och hanna bokade för tre veckor sedan. Kommer ett annat inlägg med det! Efter Sushi Samba satte vi oss i alla fall på en bar och sedan mötte vi upp Carro, Julia, Tess och Lovisa för utgång på Cargo i Shoreditch. En väldans bra kväll! Fick sovsällskap av Hanna i natt och vi sov verkligen ut i morse vilket behövdes. Nu har hanna gått hem och det blir en lugn och slapp dag idag för mig (är bank holiday här så vi är lediga) och sen ikväll ska vi mötas upp igen för tacos hemma hos mig då min värdfamilj är iväg! 
Livet som au pair | |
Upp