Svar på frågestunden

Hur ser din drömkropp ut?
-Glöm inte bort alla kroppar är fina på sitt sätt! Men min absoluta drömkropp nog är en normallång, frisk, hälsosam och vältränad kropp fast med kvinliga former. 
 
Vilken är din favoritträning? Typ bodypump eller indoor. 
-Min favoritträning är nog indoor eller kanske styrka lår/mage. Tycker också att danspass kan vara väldigt roligt men går dock inte alls ofta på det tyvärr.
 
Är du nöjd med din gymnasielinje och skulle du rekomendera den?
-Jag är supernöjd med min gymnasielinje verkligen! I perioder är det väldigt mycket plugg, men jag trivs jättebra ändå. Jag kan absolut rekomendera den! Det är en bra och bred linje inför högskolan om man ska läsa vidare. 
 
Vad använder du dig av för smink?
- Kanske kan visa det i ett videoinlägg. Men concealer, foundation, rouge, ögonskugga, mascara och ögonbrynspenna. Här kör vi inte naturell märker jag ;) 
 
Ska du sommarjobba? I så fall vart :) ?
Ja, jag ska sommarjobba! Vart vet jag inte riktigt än
 
Vad har hänt mellan dig och Maja? Något verkar ju ha hänt?
-Maja och jag är vänner, vi är bara inte lika tighta. 
 
Hur trivs du i din relativt nya klass?
-Jag trivs. Jag trivdes dock mycket, mycket bättre i min högstadieklass. Vi har väl inte riktigt lärt känna varandra än, men jag tror och hoppas att det kommer bli bättre! 
 
Vilka nya vänner har du träffat?
Jag har ju då träffat alla i min klass ;) Men du menar nog vilka jag blivit lite tightare med kanske? I sånna fall är det nog Julia, Josefin och Felicia, sen pratar jag ju med andra också såklart! 
 
Trivs du med din kropp, vad har du för komplex och varför?
-Vissa dagar trivs jag och vissa inte. Vad jag har för komplex tänker jag inte skriva här men antar att de flesta har något de inte är särskillt nöjd med. no body´s perfect liksom 
 
Kaffe / Te
Svart / vitt
Lyx / budget
Hemmakväll / utekväll
Ringa / sms:a
Jeans / mjukisbyxor
Chips / popcorn
 
Om du var tvungen att välja ett plagg i din garderob som du skulle vara tvungen att ha på dig varje dag i 3 år vad skulle det bli och varför? 
- Gissar på att du menar ett par byxor och en tröja annars blir det ju lite jobbigt om jag inte väljer klänning då ;) I så fall skulle det vara mina svarta Dr Denim jeans och någon blus. 
 
Vilket är ditt drömresemål?
- Åh har så många. Mitt mål är att besöka alla världsdelar. Har varit i Asien, Europa och Afrika än så länge så vill besöka Australien, Nordamerika och Sydamerika innan jag dör. Men några som ploppar upp just nu är New York, Los Angeles, Karlifornien, Australien, Maldiverna, Brasilien. Finns självklart massa, massa fler! 
 
Vilket ämne i skolan gillar du bäst? Älskar din blogg
-Det får nog bli juridik! Åh, tack. blir så himla glad! 
 
Vad har du för framtidsplaner efter du slutat gymnasiet?
-Jag vill göra så mycket! Vara au pair i något coolt land,  jobba och tjäna pengar och resa en massa, tågluffa, båtluffa, upptäcka världen, plugga utomlands och plugga i Sverige, komma in på högskolan och läsa till det jag drömmer om. Därefter börja jobba, leva livet och så småning om skaffa familj. Okej, allt lär nog inte bli av men luffa står i alla fall som prio 1, därefter plugga på höskolan. 
 
Vill du alltid bo kvar i Kalmar?
- Nej, det vill jag absolut inte. Kalmar är en supermysig liten stad men definitivt ingen stad jag vill stanna kvar i och bilda familj i. Utan en stad jag kan komma och hälsa på i på sommaren. Jag vill bo i en större stad. Har alltid sagt Stockholm, men har börjat inse att det beror ju på vilken högskola jag kommer in på. Blir det t.ex kanske Göteborg kanske jag trivs där och stannar, men om jag fick välja vill jag plugga och bo i Stockholm. 
 
Kan du visa en video på ditt rum eller bara ett ytterligare videoklipp?
- Det kan jag försöka ordna. Dock är jag sääämst på att filma och redigera men kan ge det ett försök. 
 
Visa lite outfits som du skulle tycka va heta inför våren 2013?
- Det kan jag ordnaaa
 
Kan du tipsa om fina plagg som passar till Hunters?
-Visst, jag kan fixa ett inlägg om det! 
 
Kan du lägga upp träningstips samt hur man kan göra sig ett nyttigare mål om dagen? (:
- Det kan jag också försöka ordna! 
 
Har du varit kär, i så fall hur många gånger?
Jag har varit kär en gång, på riktigt. 
 
Har du haft något seriöst förhållande?
Ja, det har jag. 
 
Vilken är din favoritparfym?
För tillfället är det nog Ralph Lauren parfymen nummer 2. 
 
Långt hår / kort hår
Bröstförstoring / läppförstoring
Skräckfilm / romantisk komedi
Blind / stum
Lägenhet / hus
Klänning / kjol
 
Vilka bloggar läser du? Länka. 
http://kenzas.se 
http://biancasss.blogg.se
http://andreaviktoria.se
http://tovewaldemar.myshowroom.se
http://blondinbella.se
http://hannalicious.devote.se
http://fannystaaf.se
http://tinkerbella.se
Läser en massa andra mindre bloggar också, men kommer bli en superlång lista om jag ska länka alla. 
 
Hur gör man för att fånga ditt intresse som kille?
- Hmm.. För att fånga mitt intresse som kille ska du nog vara charmig, rolig, tilltalande, social, prata med mig (om du känner mig) , trevlig. Finns ju en del mer men med charm och humor kommer man långt hos mig. 
 
Hur kan man ta intiativ för att bli din vän?
- Har vi pratat innan så är det bara att prata igen och kanske fråga om vi ska ta en fika eller något, annars kanske skriva på facebook och börja prata lite och sedan bestämma för att träffas. Det är bara att ta kontakt. Jag är öppen för de flesta människor här i vår lilla värld, jag är absolut inte farlig ;) 
 
Blev tyvärr inget videoinlägg som de flesta ville. Det gick inte som jag ville så det får bli en annnan gång. Hoppas ni är nöjda med svaren annars är det bara att kommentera och fråga igen. 
 
Q/A | |
#1 - - Frida:

Du verkar vara en sån härlig och go tjej. Lugn och snäll typ :)

Upp