Vapiano och Little Venice

 Igårkväll efter jag jobbat åkte jag in, trots migrän till stan för att möta upp Molly för middag på Vapiano. Hade väl nog egentligen behövt stanna hemma men ville så gärna träffa henne så det var värt det även om det inte blev den längsta middagen och att jag kanske inte var världens roligaste kompis just då, hehe. Men så mysigt att träffa Molly igen efter flera veckor! 
 
Idag har jag haft en himla mysig förmiddag. Jag och Hanna A möttes strax innan 10 och så tog vi på oss sköna skor och gick till Little Venice som ligger cirka 30 minuters gång ifrån oss ungefär. Det ska föreställa Little Venice som ligger i Italien. Var mysigt med kanaler, båtar och små fik längst kanalen. Hanna och jag satte oss och tog en kaffe vid vattnet och så gick vi vidare och köpte med oss lite lunch. 4 timmar sa swish och det var så kul att träffa Hanna igen! 
 
 
Livet som au pair | |
Upp