FRIDAY TOMORROW

Två bilder från förra fredagen 
 
Hej vänner! I morgon är det som vi kanske alla vet redan fredag. Ska bli så himla skönt med helg igen! Har en planerad utgång jag ser fram emot. Det är så sjukt, för detta är min näst sista helg här i London. Sen när gick tiden så fort? Vet inte riktigt hur jag känner angående detta, är typ bara tom. Men men nu ska jag ej tänka på det för har i alla fall TVÅ helger kvar som ska bli grymma! 
 
Idag har det varit en hel eftermiddag/kväll med G då jag haft babysit även idag. Tog honom till klättringen direkt efter skolan. Dvs en vääldigt svettig busstur på cirka 20 minuter. Temperaturmätaren visade 30 grader idag, puh.
 
Hur som, klättringshallen ligger precis vid Grenfell Tower där branden skedde för några veckor sedan. Har ni missat det så är det ett höghus som brann ner. Det var HEMSKT att vara där. Såg hela höghuset vara helt svart efter branden, blommor över allt, lappar och bilder på missing people och i träningshallen där G klättrar har flera hundra människor fått sova i veckors tid för deras hem blev nedbränt. Trodde ej de skulle bli så jobbigt att gå där men det blev så nära en på något sätt. Att så många människor dog i branden, i sina egna hem. Usch och fy, så orättvist. 
 
Ska sluta inlägget positivt tänker jag. Fick precis sms om att jag börjar 08:30 imorgon istället för 07:00. Weho, blir lite sovmorgon! :) 
 
 
Livet som au pair | |
Upp