Midsommarafton i Hyde Park

 
Åh vilken mysig midsommarafton det blev igår trots allt! Jag, Hanna A, Hanna N, Molly och Julia möttes upp för lite picknick i Hyde Park. Det fanns köttbullar, sill, potatissallad, kladdkaka, jordgubbar och ägg så det kändes med andra ord väldigt sveskt. Vi satt och pratade och lyssnade på en midsommarlista och blickade ut över sjön. Tycker just den platsen är så mysig i Hyde Park! Efter en stund fick jag ett sms av min värdmamma att jag var ledig resten av dagen vilken var såå skönt då jag slapp stressa hem för jobb. Så blev en jätteskön dag då nästan alla andra var lediga!
 
 
På kvällen skulle Hanna A lämna sitt värdbarn I Hackney hos sin kusiner. Så bestämde mig för att följa med för hade hört talas om en rooftop bar som ligger där. Vi lämnade av D, gick och åt middag och sen spenderade vi några timmar på rooftopen. Så svårt att då med på bild men var verkligen en så fin rooftop. Massa inspolampor över allt, folk satt och hängde på golvet och utsikten var magisk över London! Så avslappnat ställe. Hit vill jag åka tillbaka! Summan av kardemumman, en riktigt bra midsommarafton! Och idag väntas firande igen! 
 
Livet som au pair | |
#1 - - Frida:

Åh vad underbart! Midsommar i London är så himla härligt! Bodde i London 2015 och det var ett av de bästa midsommrarna i Hyde Park! Längtar tillbaka!
Underbart med rooftop bar! Vad heter den? Såg jättemysigt ut!

Svar: Hej! Ja visst var det roligt! Baren heter Netil 360 :)
HildaRehn

Upp