Minisemester

 
Hello there! Började den varma och härliga tisdagen med en pw i solen med Hanna A. Äntligen blev pw:n av, igår fick jag vänta på en matleverans hela förmiddagen och sen kom den inte ens, haha. 
 
Åkte hem och fixade och tvättade lite och så kom Hanna förbi här för lunch och en kaffe. Vi fixade i ordning en supergod halloumisallad med bland annat advokado och stekt paprika, yummie! 
 
Eftermiddagen har bara bestått av jobb. Lek i parken och matlagning. Nu vilar jag lite innan det är dags för G's bad och sen, SEN TAR JAG MINISEMESTER! Wehooo! I morgon bitti går planet cirka halv 7 till Sverige. Min lillebror tar studenten på fredag så vill självklart vara med på stora dagen. Tror nästan jag är mer taggad än vad han är, haha. Ska bli så underbart att få träffa alla där hemma igen! <3
 
Livet som au pair | |
Upp