STAR WARS EXHIBITION

(En glad och nöjd au pair)
Äntligen ligger jag i sängen efter en fullspäckad men så himla rolig dag. Skolan var stängd idag pga av röstningen som skett i England idag så har varit heldagsjobb. Vi bestämde igår att vi skulle åka till Star Wars Exhibition som ligger i O2 Arena i Greenwich. Vi bokade biljetter och i morse åkte vi dit. Jag som knappt har sett en film var väl lite otaggad med wow vad häftigt det var. (Nu måste jag se filmerna)
 
Under hela vistelsen gick man som i en mörk gång med utställnigar och hade som olika uppgifter man kunde göra. Dessa uppgifter resulterade sedan i sin egna "gubbe". Min kan ni se på bilden till höger, kreativt namn ;-) När vi var klara tog vi en dricka på Starbucks medan vi väntade på att alla restauranger skulle öppna. Vi åt sushi, ja, 7åringen gillar alltså sushi och kan dessutom äta med pinnar, hur härlig? 
 
Vi åkte sedan hem igen och vilade lite och bakade chokladbollar (en favorit hos G) och sedan var det dags att ta bussen till klättringen som är varje torsdag. Alltså har varit så glad hela dagen, har varit en helt perfekt dag trots 13 timmars jobb. Denna ungen är verkligen helt underbar. Inte ett klagomål under hela dagen, bara glada miner och att man kan ha sån humor och va så underbar när man är 7 år?? Har verkligen haft turen och få bästa värdbarnet<3 
 
Direkt när jag slutat gick jag ut och träffade Hanna A en stund och skypade sedan både med mormor och mamma.Som sagt, himla bra dag! Och imån är det fredag. Wehooo! 
 
Livet som au pair | |
Upp