A LOVELY SUNDAY

Vilken underbar söndag det varit idag! Jag började dagen med en lång och skön pw följt av lite övningar i gräset i parken, så skönt! Vid lunchtid mötte jag upp Hanna N vid Farmer´s Market som är här i Queens Park varje söndag. Säljs bara lokala saker där som kött, grönsaker, hembakat bröd, ost, färska blommor osv. Är så himla mysigt och gå dit. Vi köpte med oss stengunsbakad pizza och gick och satte oss i parken, så gott! Därefter gick jag och klippte mig och sedan åkte vi vidare mot Regents Park. Var såå fint där!! Vi strosade runt och köpte en varsin öl och avnjöt den i solen. Här gör man verkligen vad man känner för. En öl en söndag, varför inte?
 
 Vi åkte sedan vidare till Hampstead Heath och mötte upp Josefina. Blev en fantastisk god hamburgare på Gourmet Kitchen Burger. 
 
 
 
 
Min vardag | |
Upp