HAIRCUT AND SCANDI KITCHEN

 
Hej där! Idag har varit en bra dag trots regn. Mötte upp snyggingen Molly vid Oxford Circus på förmiddagen. Vi gick till Scandinavian Kitchen och åt såå goda smörebröd. Jag tog en med avokado och en med köttbullar och rödbetssallad, var i himlen där ett tag kan jag säga. För att inte prata om bryggkaffet <3 Sedan kikade vi runt lite i deras minibutik där det finnas allt möjligt och jag fick med mig mitt favoritknäcke hem! Glad för det som ni kan se på bilden! 
 
Har som jag nämnde även klippt mig vilket ni kan se! Var så trött på mitt "långa" och slitna hår så tänkte att lika bra de får ryka en bit. Jag är supernöjd. Min värdfamilj har sagt flera gånger idag hur smart jag ser ut, samt även att min klädsel idag ser så proper ut (?) "Looks like you have got a new job" Antar att jag ska ta det som en komplimang, haha. 
 
På bussen hem från stan fick jag sms från Hanna N som undrade om jag ville komma över på kaffe. Så åkte dit och myste en stund innan det var dags att gå hem! Lugn eftermiddag då G har varit hos kompis o haft fotboll. Så mest bara matlagning och yes, fick äntligen till
sötpotatisen sådär krispig o god i ugnen! 
 
Livet som au pair | |
#1 - - Anonym:

Snyggaste Hilda . Kram från mormor ❤️

#2 - - Anonym:

Snyggaste Hilda . Kram från mormor ❤️

Upp