It has come to an end... soon

 
Såå, igår bokade jag alltså en one way ticket hem. Känns helt sjukt att jag redan är där. Att jag börjat tänka på hemresan och att jag har ett datum då jag faktiskt flyttar hem till Sverige igen. Fy, är så blandade känslor. Det är ungefär lika lång tid kvar här nu som det var innan jag åkte hit och jag räknade ner tiden från att jag bestämde mig för att åka. Ska verkligen se till och ta vara på varenda dag, njuta och göra precis det jag känner för här. 
 
Det livet jag lever här är verkligen inget liv jag kommer få återuppleva igen, då tänker jag alltså på hur lätt livet är här trots allt. Att man mitt på dagen kan göra precis vad man vill med sina vänner och har lediga helger till att upptäcka London. 
 
Hade aldrig vågat hoppas på att det skulle bli såhär bra så nu ska jag göra de två sista månaderna här så bra!!! Nu kör vi! 
Livet som au pair | |
Upp