SATURDAY MORNING

 
Weho vilken härlig start på denna lördag! Hanna A frågade igår om jag skulle hänga med till gymmet vid 8 idag och det kändes som ett solklart nej, haha. Men så ställde jag klockan på halv 8 ändå för o se hur jag kände, och mycket riktigt, ville somna om. Men så sätter min värdfamilj på musik (arrgh) i köket som är precis under mig och jag kunde inte somna om så tänkte va fasiken, jag kör! Så vid kvart i gick jag upp och skynade mig iväg till gymmet. Mycket bra beslut! 
 
Efteråt hade Hanna bråttom iväg då hon skulle möta sina föräldrar som kommer och hälsar på. Så jag gick själv iväg och köpte en god men billighetsvariant frukost (fattig au pair). Satte mig sedan i parken i solen och bara njöt och åt!  Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig för stt åka iväg och träffa Hanna N och Molly!! 
 
Livet som au pair | |
Upp