Soup

Äntligen fredag, som jag har väntat! Kickade igång dagen en skön morgon pw i solen med Hanna A.  Någon timme senare åkte jag och Hanna N in till Oxford Street. Hanna ville kika lite på Primark. Jag hittade ett par så snygga solglasögon men lyckades sedan glömma de på stället vi var och åt på. Typiskt mig, men tur att det handlade om 2 pund bara. Tråkigt dock när man tappar något man gillar. Får åka tillbaka och köpa nya! 
 
På tal om stället vi åt på. Det är verkligen ett favoritställe. Var där när jag fyllde år och gillade det lika mycket då som nu. Det heter Toi & Moi och ligger i Soho och där kan du hitta allt från sallader, mackor, pannkakor, chiapudding, bakverk osv. Idag testade vi soppa som var supergott! Avslutade sedan med en fika, kaffet var magiskt! 
 
Blir en lugn eftermiddag då G ska på ett avskedskalas för en kompis i parken och min värdmamma hämtar oftast på fredagar så hon följer med dit. Blir lite matlagning och bad osv senare bara. Kvällen fortsätter i ett lungt spår då jag ska hem till Hanna A för myskväll! 
 
Min vardag | |
Upp